esmaspäev, 18. aprill 2016

Parasjagu putitamist.

Esialgse eufooria taltsutas ratta lähim ülevaatus. Mootor käivitub ilusti. Küll aga torkab silma palju välimuse ja ülekulumise vigu. Eks tuleb hakata neid eemaldama ja hulgim  juppe välja vahetama.

Rehvid pragulised ja tuleb seega välja vahetada. Esiamordid on vana 634 omad ja ise ringi lõigutud ja "tuunitud". Tuleb leida mudelile vastavad kasutatud amordid. Kui lahtivõtmiseks läheb, siis ilmselt ka piduriklotsid vahetusse.



Juhtraud on nõukaajal "tuunitud" keevitatud pulgaga ja ilmselt peenema läbimõõduga kui orginaal, mistõttu on kinnitused valed. Peeglid erinevad , pidurilink ja sidurilink erinavad.Vaja asendada orginaalidega, vähemalt juhtraud koos linkide ja käepidemetga.



 Sadul on läbi ja kõveraks painutatud, painutatud on ka sadulaaluse raami torud. Nii oli nõukaajal popim. Seetõttu vahib tagaporikas taevasse ja tule alla kinnituv pakikas ei kinnitu sinna kuhu vaja. Vaja vead parandada ja uus sadul tellida. Tagaamordid on värvitud lohakalt ja lähevad samuti vahetusse.



Summutid pole just kõige paremas korras. Vasak on mõlkis. Sõelad kehvad. Ilmselt tuleb välja vahetada mõlemad. Lõppkokkuvõttes tuleb masin uuesti värvida, et ka visuaal parem oleks. Tegemist jätkub...kauaks, kauaks:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar