laupäev, 25. juuni 2016

Vähehaaval kokku tagasi

Vähehaaval hakkab "liha luudele" tagasi saama. Sai tükk aega mõeldud, et milliseks peaks ratta lõpuks tegema. Sajaprotsendilist margipõhist taastamist ei võimaldanud vahendid  ja mõningal määral ka oskused. Lõpuks sai võetud konseptsiooniks see, et milliseks on ratas kujunenud omaaegsetes oludes ja võimalustes. Ühesõnaga selliseks, nagu 80`ndatel oli  igal mootoratta huvilisel võimalik vastavalt oma oskustele masin kujundada. Otsustasin siis masina jätta enamvähem selliseks nagu ta minu kätte sattudes oli. Loomulikult sai hulga detaile asendatud ja roostesed- kriimustatud detailid värvitud. Hetkel on tellimuses uued summutid. Paras segadus on veel elektrisüsteemiga. Ei teagi täpselt kas ja millal on juhtmeid vahetatud , aga üks tohuvapohu valitseb esilaterna taga. Võimalik, et peab kogu juhtmestiku igaks juhuks välja vahetama , et asi kindel oleks.






Kuna orginaal pidurikonna tross oli omadega läbi ja "konn" ise ka kaablivitsaga prostalt raami küljes, siis sai välja mõeldud  uus lahendus . Kasutatud sai IZ-i pidurikonna ja sobiva pikkusega trossikõri. Kogu lülitisüsteem sai paigutatud vasaku küljekarbi alla. Natuke  loomingulist lähenemist ja asi sai toimima.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar